Gast is Koning: Voorbeeld van klant feedback

Een bezoek aan een restaurant of horeca gelegenheid is altijd een goed moment om de marketing te bekijken. Hoe informeer ze hun klanten en gasten? Wat geven ze mee? Delen ze de klant ervaringen en via welk marketing kanaal? De Bonte Haas is een leuk voorbeeld waarvan wij enthousiast worden. Na het eten ( altijd uitstekend, want dat is natuurlijk wel een voorwaarde) krijg je de rekening gepresenteerd. En niet op een schaaltje maar tegenwoordig in een kistje, met daarin naast een paar pepermuntjes, een visitekaartje, ansichtkaart  en een ‘Uw mening telt’ kaartje van Gast is Koning. Ga je naar hun die interet pagina dan kan je een mening geven over de Bonte Haas. Dat je daarbij kans maakt op een leuke reis is natuurlijk mooi meegenomen maar is niet de essentie.

Gewoon je organisatie openstellen voor feed-back, op een professionele manier, waarbij de gast centraal staat. Dat is essentieel. De keuze voor het goede marketing kanaal komt later, maar wij weten wel hoe de klant reageert en wat dat voor je organisatie kan betekenen.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *